درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 16:05   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21323صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیدوشنبه، 12 بهمن 1394 - 10:34
آشتایی با  سازمان بین المللی مشاوره در امور ارتباطات
سازمان بین المللی مشاوره در امور ارتباطات (Icco )در سال 1986 به عنوان مکانی جهت بحث درباره مسائلی که مشاوران روابط عمومی در سراسر دنیا با آن مواجه می شوند، تاسیس شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان بین المللی مشاوره در امور ارتباطات (Icco )در سال 1986 به عنوان مکانی جهت بحث درباره مسائلی که مشاوران روابط عمومی در سراسر دنیا با آن مواجه می شوند، تاسیس شد. این سازمان هم اکنون فرصتی را جهت تقسیم تجارب و بهترین شیوه عمل در این بخش فراهم آورده است و به روشنی اهداف خود را در نیل به ثبات کیفیت بالا و شیوه مؤثر در امر ارائه مشاوره به روابط عمومی در سراسر مرزها تدوین کرده است.

 

این سازمان افراد با تجربه در زمینه مشاوره روابط عمومی، از سراسر دنیا که در مؤسسات بزرگ و کوچک مشاوره در این خصوص به فعالیت مشغولند را قادر می سازد که یکدیگر را ملاقات کرده و با هم به گفتگو بپردازند. اعضای این سازمان جهت ارتقای استانداردهای اخلاقی و نیل به پیشرفت در استانداردهای کیفیت و نیز هماهنگی در ارائه مشاوره حرفه ای در حوزه روابط عمومی و فراهم آوردن اطلاعات بازار با یکدیگر به فعالیت مشغولند.

 

سازمان بین المللی مشاوره در امور ارتباطات قادر است که بر نحوه قانون گذاری اتحادیه اروپا Eu نظارت و کنترل داشته باشد و هر کجا که مناسب تشخیص داد از طرف صنایع نماینده ای را برگزیند. این امر به آموزش متقاضیان کمک کرده و آنان را قادر می سازد که به عنوان واسطه مشاوران این سازمان در کشورهای مختلف به فعالیت بپردازند. این سازمان جهت اطمینان از ارائه اهداف خود توسط اعضای سازمان با دقت بررسی های منظمی را در مورد آن ها انجام می دهد. اعضا این فرصت را دارند که در اجلاس سالیانه این سازمان یکدیگر را ملاقات کنند.

 

 طبق نظام نامه سازمان های حرفه ای در منشور رم کشورهای عضو این سازمان همگی با عالی ترین سطح استانداردها در جهان مطابقت دارند و اگر شما در جستجوی کیفیت در ارائه خدمات روابط عمومی هستید این سازمان می تواند شرکت های برتر روابط عمومی را با استفاده از سیستم ارتباطات بین الملی خود بیاید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد